Fekete-Vérvörös Szkarabeusz

Amikor a Bogár egy mindennapi közlekedési eszköz...

Megvan a donor...

2015. november 14. 20:51 - GodSeth

... illetve nem is donor, mert nem donor, hanem az az erőforrás, ami a régi, beteges egykettest fogja váltani valamikor a következő hónapokban.

AB kódos, 90% valószínűséggel 1.3-as, de a szerelőm elmondása alapján (tőle vettem), van nála hozzá minden, hogy egyhatost varázsoljunk belőle. 

DSC 6684

DSC 6688

Ma délelőtt hoztam el, aztán egy családi szülinapozás után neki is estem lecsupaszítani a blokkról a sallangokat.

DSC 6695

DSC 6698

A motorral az a tervem, hogy szakértelem és hozzáértés hijján, pusztán a szerelőm tanácsait, és a netes csoportok utasításai alapján szétszedjem, és működőképesre össze is hozzam. Minderre azért van szükség, mert a szerelőm így is nagyon leterhelt, nem ér rá már ilyenekkel foglalkozni. A szakmunkát, ha kell, megcsinálja ő, de ki-be szerelni az adott alkatrészt nekem kell. Nagyon elmebeteg ötlet, de nagyon várom már. Egy biztos, a kutyaház, és a felső motorburkoló-elemek vörösre lesznek festve. :) Ennyit már tudok, többet majd a további megbontás után. Bízom benne, hogy ez egy jó állapotú blokk, és nem lesz vele sok szívás meló.

Szurkoljatok nekem. Életem első motorszétszedése és összerakása... :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vw1303s.blog.hu/api/trackback/id/tr818078836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása