Visszajött a lakatostól, az összeg amit az öreg szaki kért, messze alulmúlta az elképzeléseimet. Persze ez nem baj. Utána elvittem futómű beállításra, ahol megemelték az autót, és azért látszott, hogy egy kis rész kimaradt a lakatolásból, de majd lesz vele valami. Azok a részek, ahol eddig kész katasztrófa volt az autó, és tátongó űr, ott most ismét fém van. Viszont van egy rossz hír is. A futóművet eleve nem sikerült beállíttatni, mert az anyósülés felőli első kerék a másik oldalihoz képest másfél-két centivel hátrább van. Az egész gólyaláb el van menve. Ja és a kormányösszekötő is olyan egyenes, mint az ökörhugyozás. Igaz, nem is ment az autó soha egyenesen, és ette is mindig a csapágyakat, valószínű ezért. Ma beszélek a szerelőmmel, mit tudunk tenni ez ügyben, illetve már kéne rá egy műszaki is, egyrészt mert unom a trélerezést, másrészt meg már használni akarom a kocsimat. :) Ja, a tolatólámpa valamiért nem megy, de remélem a tolatólámpa-kapcsoló kicserélésével megszűnik ez a probléma is...