Fekete-Vérvörös Szkarabeusz

Amikor a Bogár egy mindennapi közlekedési eszköz...

Ápdét

2015. július 14. 20:04 - GodSeth

De nem Norbi...

A hétre esedékes műszaki vizsga érdeklődés hiánya miatt elmarad.

Szóvalhogyaszonygyahogy.

Hétfőn az ékszíjat is ledobtam - hogy stílszerű legyek - mert telefonoztam a szerelőmnek, aki nem jó hírekkel szolgált. Kedvem lenne szidni valakinek az anyukáját, de én békés természet vagyok. Az ilyen ember haragjától óvakodjatok! Csak egyszer húzzam fel magam úgy istenesen, és ott vége mindennek.

Szóval az van, hogy vigyem el az autót vissza a karosszéria-lakatoshoz, mert nem hegesztette be a kormányművet tartó lemezt!! Ahogy tekered a kormányt, vagy csak megrángatod a lengőkart, mozog az egész miskulancia.... Amit semelyik műszaki vizsgán nem engednek át...

 

 

 

Hagyok egy kis időt.

 

 

 

 

Igen. Beragasztotta karosszériatömítő-pasztával. -.-'

 

 

 

 

Igen, lekente jó vastagon bitumenes alvázvédővel...

Kenderkötél van. Fa is akad a környéken.......... - hogy értsétek, hogy ki voltam akadva, ez volt az első gondolatom.

Szóval beszéltem vele.... Csütörtökön visszük neki vissza a kocsit.... Csinálja meg, és nem vagyok hajlandó egy kurva fillért se fizetni.

Nem bonyolult dolog, tank ki, kormánymű ki, és lehet csinálni a lemezt oda. Aztán minden vissza, fordított sorrendben.

Azt már meg sem említem, hogy az egyik nyúlvány vége lyukas - azt meg se csinálta. Szóval ez van... Tököm kezd teli lenni...

Viszont hatalmas nagy tisztelet és kalapemelés az autószerelőm előtt. Mondta, hogy mihelyt kész van a lakatos, azonnal vigyem vissza az autót, hogy hadd csinálják meg végre.

Úgy, hogy mindig egy hetet kell minimum várnom, mire vihetem hozzájuk a kocsit. Tisztelet nekik, de tényleg. Millió munkájuk van. Azt hiszem, egy jóféle üveg bort megérdemelnek majd a végösszeg kifizetésén felül.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vw1303s.blog.hu/api/trackback/id/tr87628494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása