Fekete-Vérvörös Szkarabeusz

Amikor a Bogár egy mindennapi közlekedési eszköz...

Éljen május egy, gyűlnek a viharfelhők...

2015. május 01. 21:43 - GodSeth

HOLNAP LEJÁR A MŰSZAKI!!
Baszki.
Szóval most az van, hogy icipici pánik kezd kialakulni a Bogárka sorsát illetően. Azért nem lett megújítva rajta a műszaki, mert:
1. Amúgy is ki akartam tolni egy picit. Mivel május másodika fizu szempontjából nm túl pénztárcabarát, el akartam tolni legalább május közepére. Most a jelenlegi állás szerint csoda kéne, hogy ez sikerüljön. A csodán pedig dolgozom, de:
2. A szerelőm szerint egy komoly lakatolás kell az aljának. Nem, nincsenek benne tenyérnyi lyukak a lemez felületeken, de nem is ott van a gond... :o
Az a baj, hogy akivel megbeszéltem, hogy megcsinálja, ismét időt kért, mert nincs kész a helye. Ez oké. De ha én egyszer használni akarom a kocsit...!! Szóval más megoldás után nézzek. Felvázolom, mi lenne az ideális egy karosszéria-lakatos számára:
Leválasztani a kasztnit az alvázról (ami gáz, mert egy oldalon tuti hegesztve van). Aztán a lecsupaszított alvázat odaadni neki. Ez eddig oké, innen tudna dolgozni, vagy lemezből, vagy javítóelemekkel. Mivel a kasztnit egyik oldalon le kell vágni az alvázról, akkor már a kasztnit is lakatolni kell. Mivel a kasztni is lakatolva lenne, akkor már fényezni is kéne. És ha mindezt megcsinálom JÓL, hangsúlyozom, nem gány, magyar módra, akkor ott vagyok, hogy egymillió Ft-om ment rá. Na most annyi nincs. A tizede is bajosan lesz meg május közepére, remélem... Ez a szitu. Most olyan lakatost kell B tervként keresnem, aki fényképek megnézése után vakon elvállal egy Bogarat úgy, hogy rajta van a kasztni. (de belül csupasz) Igen, jól sejtitek: Mission Impossible.
Szóval vihar van...
De május kilencedikén tervezek menni a bugparts-ékhoz, hozok pár alkatrészt, ami előreláthatólag laza 40-50 ezer Ft-omba fog fájni, de kelleni fog, hogy minden überkirály legyen. Legalább lesz lehetőségem összeismerkedni a Bogárral még közelebbről. Pár tétel, amiket mindenképp ki kell cserélnem: Pedálgumik, első irányjelzők (kompletten), első fényszórókeretek (legyenek már egyformák), rendszám világítás (múltkor meg akartam nézni, vajon szofita kell-e bele, tévedtem, de legalább az elérett műanyagbura elrepedt a csavarnál, pedig nem voltam vele erőszakos), tolatólámpa-kapcsoló, karbi felújító készlet, karbi fúvóka + még ami közbejön...
Ja, és mint kiderült, eltörött a csomagtérben a fedél egyik zsanérja, szóval megvan, miért állt hetek óta háromujjnyi hézaggal a csomagtér-fedél... A zsanérból is kell új, de abból jó lesz a használt is, hátha van valakinek... :o
Ja, ma kicseréltem az egyik hátsó lámpát... 3 óra alatt sikerült... És nem én voltam béna, az előző tulajok valamelyikének a sufni megoldásai.... -.-
DSC 1666
DSC 1671
Viharfelhők, menjetek a picsába... -.-'
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vw1303s.blog.hu/api/trackback/id/tr27420544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása