Fekete-Vérvörös Szkarabeusz

Amikor a Bogár egy mindennapi közlekedési eszköz...

A fekete-vérvörös Szkarabeusz...

2014. november 30. 12:10 - GodSeth

... amitől még kéremszépen olyan mocskosul messze vagyunk, mintha elindulnék gyalog Vlagyivosztokba. Na ugye hogy ugye!

Az a helyzet, hogy idén májusban elment a maradék józan eszem is. Mindenkinek vannak hülyeségei, nekem konkrétan egy Bogaram van.

Mert ugye még általános iskolában a napközis tanárnak is megvolt rólam a véleménye (Csókolom Tanárnő! (hogy rohadj meg te vén szatyor!)), ugyanis amikor egyszer betegség okából kifolyólag hiányoztam a suliból, azt találta mondani a többieknek, hogy velem nehogy (=soha, semmilyen körülmények között!) játsszanak, mert bogaras vagyok. -.- Kösz, bazdmeg. (hetedik, nyolcadik évfolyamban tudtam meg asszem, egészen addig hallgattak róla a többiek. Szóval jár nekik is a virtuális nyakonverés. :D Szerencsére az általános iskolai osztálytársaimat néhány kivételtől eltekintve a mai napig senkiháziaknak tartom, így nem is igazán tudok haragudni rájuk.) Szóval a lényeg, hogy Bogaras lettem, a szó legszorosabb értelmében. Igaz, az általános iskola végéhez képest (2004) még vagy 10 évet kellett várni arra, hogy 2014. május 16.-án, egy nappal az általam oly nagyra becsült Ibolya megtartsa a kecskeméti Bogártalit, megvegyem életem első autóját, egy VW 1303S-t, aminek a forgalmija igazából csak nyomokban emlékeztet a mostani autóra, de sebaj. :)

Itten vóna róla két kép:

DSC 7069

DSC 7070

 

Ő volna az. Amint a táblán látszik, egyelőre Kicsi Herbie a neve. A Herbie-t nem kell magyarázni, azonban a Kicsi jelző az szorul némi szájtépésre. :) Azért kicsi, mert egy 1.2-es motor van benne. Tudomásom szerint a 303S jelűeket 1.6-os motorral kellett szerelni, de lehet én tudom rosszul. Pár furcsaságot említettem a forgalmit illetően, álljon itt pár dolog:

Évjárat papír szerint 1967-es, pedig 1973 augusztusi a karosszéria. A motor lehet 67-es évjáratú, valószínűleg ráadásul ez egy mexikói motor, ami benne van. (ezen tény ismeretében nem lep meg, miért ereszti orrán-száján az olajat). A motorkód megint egy érdekes dolog, úgy kezdődik, hogy DPON, látszik, hogy az eredeti számot kiköszörülték a blokkból, és utólag ütötték bele ezt a számot. A DPON felirat előtt pedig ott a VW embléma, amit nyilak vesznek körbe. A forgalmi szerint ez egy 1300-as. Ami persze nem igaz. A múltkor sikerült hozzájutnom a régi forgalmi másolatához. Papíron van egy törtfehér, 1967-es, F-es motorkódú 1300-asom, ami ugye nincs, mert van helyette Kicsi Herbie. A Papírokat lehet tisztázni, de nagyon sokba kerül, az importőrtől kell igazolást kérni (Porsche), és azt bemutatni az ocsmányirodában. Hát, akkor inkább beletankolom azt a 27 ezer Ft-ot. 

Azt pl. még meg sem említettem, mire fel lesz itt ez a blog. Egyelőre ötletet gyűjtök. Az autó 2015 májusban megy műszakira. Utána még terveim szerint 2 évig használom, és az akkor esedékes műszaki vizsga előtt ideiglenesen kivonom a forgalomból, és valahol el lesz kezdve az autó felújítása. (valószínű nagymamáméknál az udvarban (garázs is van), mert a panel előtti parkolóban nem lehet ilyet csinálni nagyon)

Szóval ebbe a blogba kerül majd minden, ami eszembe jut, vagy máshol látom, mint használható ötlet, hogy ne kallódjon el az elkövetkezendő két és fél év során. Addig meg eljárok Bogaras talikra, így nem csak a neten tudok ötleteket gyűjteni. A kövi poszt arról fog szólni, hogy mi az, amit eddig elhatároztam, mi, hogyan lesz megcsinálva, ha felújításra kerül a sor.

Na, pofázás OFF, Üdvw Nektek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vw1303s.blog.hu/api/trackback/id/tr1006945017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása